fbpx

Το κολύμπι στην θάλασσα συνοδεύεται από πολλά οφέλη. Εκτός της σωματικής και ψυχικής ευεξίας το κολύμπι στην θάλασσα μπορεί να βοηθήσει τον ανθρώπινο οργανισμό και με άλλους τρόπους.

Το κολύμπι στην θάλασσα είναι γνωστό ότι βελτιώνει την γενικότερη υγεία και ευεξία σε συνδυασμό με την έκθεση στον ήλιο. Στοιχεία στο θαλασσινό νερό ενεργοποιούν τους θεραπευτικούς μηχανισμούς του σώματος και υποστηρίζουν τη θεραπεία για ασθένειες, όπως άσθμα, βρογχίτιδα, αρθρίτιδα και άλλους πόνους.

Κολύμπι στην θάλασσα – Οφέλη

  • Δέρμα

Το θαλασσινό νερό είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα όπως μαγνήσιο, νάτριο, ασβέστιο, χλώριο που λειτουργούν ως φυσικά καλλυντικά για το δέρμα . Άτομα με προβλήματα όπως η ψωρίαση και το έκζεμα μπορεί να δουν ιδιαίτερα οφέλη. Το μαγνήσιο στο θαλασσινό νερό μειώνει επίσης τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, ηρεμεί το νευρικό σύστημα και μειώνει την πιθανότητα να εμφανιστούν εξανθήματα στο δέρμα από άγχος.

  • Ανοσοποιητικό σύστημα

Το τακτικό κολύμπι στην θάλασσα βοηθά στη ρύθμιση των αντιοξειδωτικών διεργασιών του σώματος, συμβάλλοντας στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Τα ιχνοστοιχεία και οι μικροοργανισμοί που βρίσκονται στο θαλασσινό νερό έχουν επίσης αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και μπορούν επομένως να δράσουν ως φυσικά αντιβιοτικά. Αυτά τα συστατικά απορροφώνται από το δέρμα, βοηθώντας στην ενίσχυση της υγείας και της ευεξίας του σώματος.

  • Ψυχική Υγεία

Πιθανώς ένα από τα κύρια οφέλη που περιλαμβάνει το κολύμπι στην θάλασσα είναι ενίσχυση της ψυχικής υγείας.

  1. Η υδροθεραπεία είναι γνωστό ότι μειώνει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι η υδροθεραπεία βοηθά στην αύξηση της παραγωγής β-ενδορφινών.
  2. Βυθίζοντας το σώμα σε κρύο νερό προσφέρει έναν χαλαρωτικό διαλογισμό. Ο έλεγχος της αναπνοής που εμπλέκεται στην κολύμβηση στην πραγματικότητα επιβραδύνει το μυαλό και το σώμα και μειώνει το άγχος
  3. Πλούσιο σε μαγνήσιο, το θαλασσινό νερό μπορεί επίσης να χαλαρώσει τους μυς και να προωθήσει τον βαθύ ύπνο.
  • Διαχείριση βάρους

Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι λίπους στο σώμα το καφέ και λευκό λίπος. Συντηρούμε κυρίως το λευκό λίπος, ωστόσο μελέτες έχουν δείξει ότι το λιγότερο κοινό, καφέ λίπος, μπορεί να ενεργοποιηθεί με κρύο νερό. Όχι μόνο το καφέ λίπος σας κρατά ζεστό, αλλά λόγω της δουλείας του να αυξήσει την θερμοκρασία του σώματος καίει γρήγορα τις θερμίδες, βοηθώντας στην μείωση του υπερβολικού βάρους.

Κολύμπι στην θάλασσα – Μέτρα προφύλαξης

  • Να γνωρίζετε τα όριά σας
  • Κολυμπήστε με άλλους και αποφύγετε να μοναχικά μπάνια
  • Σεβαστείτε τη δύναμη της θάλασσας- γυρίστε πίσω αν το νερό φαίνεται πολύ ταραχώδες. Πρέπει πάντα να θυμάστε ότι η θάλασσα δεν είναι το σπίτι μας και πολλές φορές μπορεί να είναι απρόβλεπτη.
  • Όταν βγαίνετε από την θάλασσα τον χειμώνα είναι σημαντικό να αλλάξετε γρήγορα τα ρούχα σας και να επιστρέψετε σε ένα ζεστό περιβάλλον, επειδή η θερμοκρασία του σώματός σας μπορεί να συνεχίσει να μειώνεται
  • Να γνωρίζετε ότι η υποθερμία αποτελεί κίνδυνο, ακόμη και για έμπειρους κολυμβητές
  • Το χειμώνα καλό είανι να φοράτε στολή, καθώς το κρύο νερό προκαλεί κράμπες που μπορεί να είναι επικίνδυνες. Το σώμα χάνει την θερμότητα του γρήγορα όταν περιβάλλεται από κρύο νερό
  • Μην πηγαίνετε πολύ μακριά και κολυμπήστε παράλληλα με την ακτή
  • Εάν γνωρίζετε ότι έχετε καρδιακό πρόβλημα θα πρέπει να μιλήσετε με τον γιατρό σας πριν πάτε για κολύμπι στην θάλασσα.
× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.