fbpx
Πρωτεΐνη: Η υψηλή πρόσληψη οδηγεί σε μια πιο υγιεινή διατροφή

Πρωτεΐνη: Η υψηλή πρόσληψη οδηγεί σε μια πιο υγιεινή διατροφή

Εάν κάνετε δίαιτα, μην ξεχνάτε την πρωτεΐνη!

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Rutgers διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση υψηλότερης αναλογίας πρωτεΐνης κατά τη διάρκεια της δίαιτας προάγει καλύτερες διατροφικές επιλογές.

Είναι επίσης ένας τρόπος για να καταπολεμήσετε την απώλεια μυϊκής μάζας.

Αυτά τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο ιατρικό περιοδικό Obesity .

Πρωτεΐνη: Τι έδειξε η μελέτη

Πρωτεΐνη: Η υψηλή πρόσληψη αυγό μυική μάζα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης, η ελαφρά αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης επηρεάζει την επιλογή τροφής.

«Είναι αξιοσημείωτο ότι μια ελαφρώς υψηλότερη πρόσληψη πρωτεΐνης κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας συνοδεύεται από μεγαλύτερη κατανάλωση πράσινων λαχανικών και μειωμένη κατανάλωση επεξεργασμένων δημητριακών και πρόσθετης ζάχαρης», διαβεβαίωσε η Sue Shapses, συγγραφέας της μελέτης και καθηγήτρια επιστημών διατροφής στο Rutgers School of Environmental and Biological Sciences (SEBS).

Σε αυτή τη μελέτη, συλλέχθηκαν δεδομένα από περισσότερους από 200 άνδρες και γυναίκες.

Οι συμμετέχοντες ήταν μεταξύ 24 και 75 ετών και όλοι είχαν ΔΜΣ που τους ταξινομούσε ως υπέρβαρους ή παχύσαρκους.

Δίαιτα ελλειμματικής 500 θερμίδων

Ένα άλλο όφελος που ανακάλυψαν οι ερευνητές ήταν ότι η αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης μείωσε την απώλεια άλιπης μάζας.

Οι επιστήμονες έχουν παρατηρήσει ότι όσοι ακολουθούν μια δίαιτα με στόχο την απώλεια βάρους συχνά τείνουν να μειώνουν την πρόσληψη ορισμένων μικροθρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος και ο ψευδάργυρος.

«Ο αντίκτυπος της επιλεγμένης διατροφικής πρωτεΐνης στην ποιότητα της δίαιτας δεν έχει εξεταστεί ποτέ πριν, από όσο γνωρίζουμε», δήλωσε η συν-συγγραφέας της μελέτης και φοιτήτρια διδακτορικού Anna Ogilvie, Rutgers SEBS Department of Nutrition Sciences.

Σε αυτή τη μελέτη, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνθηκαν να ακολουθήσουν μια δίαιτα ελλειμματικής 500 θερμίδων.

Παράλληλα, έπρεπε να διαθέσουν το 18% της θερμιδικής τους πρόσληψης σε άπαχες πρωτεΐνες (πουλερικά, όσπρια, ψάρια κ.λπ.).

Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι ομάδες με χαμηλή και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχασαν το ίδιο βάρος, περίπου το 5% του σωματικού τους βάρους σε διάστημα έξι μηνών .

Επιπλέον, όσοι ανήκουν στην ομάδα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες επέλεξαν ένα πιο υγιεινό μείγμα τροφίμων.

Αύξησαν την κατανάλωση πράσινων λαχανικών και μείωσαν την κατανάλωση επεξεργασμένων δημητριακών.

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.