fbpx
Τροφές για το στομάχι – Ποιες βοηθούν στις στομαχικές διαταραχές;

Τροφές για το στομάχι – Ποιες βοηθούν στις στομαχικές διαταραχές;

Υπάρχουν τροφές για το στομάχι που βοηθούν σημαντικά στις στομαχικές διαταραχές που εμφανίζονται κατά καιρούς. Τα κοινά συμπτώματα αυτών των διαταραχών περιλαμβάνουν ναυτία, δυσπεψία, έμετο, φούσκωμα, διάρροια ή δυσκοιλιότητα. Πολλές τροφές για το στομαχί το ανακουφίζουν και το βοηθούν να νιώσει καλύτερα, γρηγορότερα.

Τροφές για το στομάχι

  • Το τζίντζερ μπορεί να ανακουφίσει τη ναυτία και τον εμετό

Το τζίντζερ, χρησιμοποιείται συχνά ως φυσική θεραπεία για τις στομαχικές διαταραχές. Μπορείτε να το απολαύσετε ωμό, μαγειρεμένο, σε τσάι ή ως συμπλήρωμα. Συχνά λαμβάνεται από γυναίκες που πάσχουν από πρωινή αδιαθεσία, έναν τύπο ναυτίας και εμέτου που μπορεί να εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το τζίντζερ μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιηθεί ως φυσική θεραπεία για την ασθένεια της κίνησης. Όταν λαμβάνεται εκ των προτέρων, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της έντασης των συμπτωμάτων ναυτίας και της ανάρρωσης

Το τζίντζερ γενικά θεωρείται ασφαλές, αλλά καούρα, πόνος στο στομάχι και διάρροια μπορεί να εμφανιστούν σε δόσεις άνω των 5 γραμμαρίων την ημέρα.

  • Το χαμομήλι μπορεί να μειώσει τον εμετό και να καταπρανει την ενόχληση του εντέρου

Το χαμομήλι είναι ένα παραδοσιακό φάρμακο για τα στομαχικά προβλήματα. Ιστορικά, το χαμομήλι έχει χρησιμοποιηθεί για μια ποικιλία εντερικών προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων αερίων, δυσπεψίας, διάρροιας, ναυτίας και εμέτου. Μια μελέτη σε ζώα διαπίστωσε ότι τα εκχυλίσματα χαμομηλιού ανακούφισαν τη διάρροια σε ποντίκια μειώνοντας τους εντερικούς σπασμούς και την διάρροια.

  • Η μέντα μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα του ευερέθιστου εντέρου

Για μερικούς ανθρώπους, οι στομαχικές διαταραές προκαλούνται από το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου Λήψη συμπληρωμάτων μέντρας καθημερινά για τουλάχιστον δύο εβδομάδες μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον πόνο στο στομάχι, τα αέρια και τη διάρροια σε ενήλικες  Η μέντα είναι ασφαλής για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά συνιστάται προσοχή για εκείνους με σοβαρή παλινδρόμηση, διαφραγματοκήλη, πέτρες στα νεφρά ή διαταραχές του ήπατος και της χοληδόχου κύστης, καθώς μπορεί να επιδεινώσει αυτές τις καταστάσεις.

  • Η παπάγια μπορεί να βελτιώσει την πέψη

Η παπάγια, είναι ένα γλυκό τροπικό φρούτο που μερικές φορές χρησιμοποιείται ως φυσικό φάρμακο για τη δυσπεψία. Η παπάγια περιέχει παπαΐνη, ένα ισχυρό ένζυμο που διασπά τις πρωτεΐνες στα τρόφιμα που τρώτε, καθιστώντας τις πιο εύπεπτες και απορροφήσιμες. Μερικοί άνθρωποι δεν παράγουν αρκετά φυσικά ένζυμα για να αφομοιώσουν πλήρως την τροφή τους, οπότε η κατανάλωση επιπλέον ενζύμων, όπως η παπαΐνη, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της δυσπεψίας. Η παπάγια χρησιμοποιείται επίσης σε ορισμένες χώρες της Δυτικής Αφρικής ως παραδοσιακό φάρμακο για το έλκος του στομάχου. Ένας περιορισμένος αριθμός μελετών σε ζώα υποστηρίζει αυτούς τους ισχυρισμούς, αλλά απαιτείται περισσότερη έρευνα.

  • Οι πράσινες μπανάνες βοηθούν στην ανακούφιση της διάρροιας

Είναι ενδιαφέρον ότι αρκετές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η οι πράσινες τροφές είναι από τις τροφές για το στομάχι  μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ποσότητας, της σοβαρότητας και της διάρκειας της διάρροιας.  Οι ισχυρές αντιδιαρροϊκές επιδράσεις των πράσινων μπανάνων οφείλονται σε έναν ειδικό τύπο ινών που περιέχουν, γνωστό ως ανθεκτικό άμυλο . Το ανθεκτικό άμυλο δεν μπορεί να αφομοιωθεί από τον άνθρωπο, έτσι συνεχίζεται μέσω της πεπτικής οδού μέχρι το παχύ έντερο. Μόλις βρεθεί στο παχύ έντερο, ζυμώνεται αργά από τα βακτήρια του εντέρου σας για να παράγει λιπαρά οξέα βραχείας αλυσίδας, τα οποία κάνουν τα έντερα να απορροφήσουν περισσότερο νερό.

  • Τροφές για το στομάχι πλούσιες σε προβιοτικά 

Μερικές φορές ο πόνος στο στομάχι μπορεί να προκληθεί από δυσβίωση, ανισορροπία στον τύπο ή τον αριθμό των βακτηρίων στο έντερο. Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε προβιοτικά, μπορεί να βοηθήσει στη διόρθωση αυτής της ανισορροπίας και στη μείωση των συμπτωμάτων αερίων, φουσκώματος ή ακανόνιστων κινήσεων του εντέρου

Τροφές για το στομάχι που περιέχουν προβιοτικά και ωφελούν την υγεία του εντέρου περιλαμβάνουν:

τροφές για το στομάχι και τις στομαχικές διαταραχές-κεφίρ

  • Γιαούρτι: Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση γιαουρτιού μπορεί να ανακουφίσει τόσο τη δυσκοιλιότητα όσο και τη διάρροια
  • Βουτυρόγαλα: Το βουτυρόγαλα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της διάρροιας που σχετίζεται με αντιβιοτικά και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση της δυσκοιλιότητας.
  • Κεφίρ: Η κατανάλωση 2 φλιτζανιών (500 ml) κεφίρ ημερησίως για ένα μήνα μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με χρόνια δυσκοιλιότητα να έχουν πιο τακτικές κινήσεις του εντέρου.
× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.