fbpx

Ανάμεσα στις πιο γνωστές και σημαντικές βιταμίνες του οργανισμού, είναι η βιταμίνη Β6. Όπως συμβαίνει και με τις περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ο ρόλος της είναι πολυδιάστατος, καθώς συμμετέχει ως συνένζυμο σε πάνω από 100 βιοχημικές αντιδράσεις όπως στην πέψη και απορρόφηση των συστατικών της τροφής.

Πρόκειται για φυσική διουρητική, απαραίτητη για την παραγωγή αντισωμάτων.

  • Βοηθά στον έλεγχο του διαβήτη.
  • Είναι ευεργετική στην εμμηνόπαυση.
  • Αφομοιώνει τις πρωτεΐνες και τα λίπη.
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β6:

Μαγιά μπύρας, συκώτι, αυγά, λαχανικά, πεπόνι

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.