fbpx

13 τροφές που κρύβουν πολύ περισσότερη ζάχαρη από όση νομίζουμε

Η ζάχαρη έχει συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο πολλών ασθενειών, όπως η παχυσαρκία, οι καρδιακές παθήσεις, ο διαβήτης τύπου 2 και ο καρκίνος.

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν την πρόσληψη ζάχαρης, αλλά είναι δύσκολο να υπολογίσουμε πόσο πραγματικά καταναλώνουμε. Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι γιατί πολλά τρόφιμα περιέχουν κρυφά σάκχαρα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων τροφίμων που δεν θεωρούνται καν γλυκά!

Στην πραγματικότητα, ακόμη και τα προϊόντα που διατίθενται στο εμπόριο ως «ελαφριά» ή «χαμηλά λιπαρά» συχνά περιέχουν περισσότερη ζάχαρη από τα κανονικά αντίστοιχα. Η American Heart Association (AHA) συνιστά στις γυναίκες να περιορίσουν την προσθήκη ζάχαρης σε 6 κουταλάκια του γλυκού (25 γραμμάρια) την ημέρα, ενώ οι άνδρες πρέπει να περιορίσουν την πρόσληψή τους σε 9 κουταλάκια του γλυκού (37,5 γραμμάρια).

13 τροφές με ζάχαρη
  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • BBQ σως
  • Κέτσαπ
  • Συσκευασμένοι χυμοί
  • Ενεργειακά ποτά
  • Μπάρες
  • Δημητριακά
  • Σοκολατούχο γάλα
  • Παγωμένο τσάι
  • Βιταμινούχο νερό
  • Έτοιμες σάλτσες
  • Γκρανόλα
  • Κομπόστα

Με πληροφορίες από PubMed Central