fbpx

Το να χάσει κανείς βάρος ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή και ένα πρόγραμμα γυμναστικής είναι σχετικά εύκολο. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά σημεία του σώματος, στα οποία είναι πιο δύσκολο να χαθεί το περιττό λίπος. Ένα από αυτά είναι τα πόδια.

«Πώς να χάσω λίπος από τα πόδια», είναι ένας από τους καθημερινούς προβληματισμούς των ανθρώπων που δυσκολεύονται να χάσουν τον ανεπιθύμητο όγκο που έχει σχηματιστεί στα πόδια τους.

Πώς να χάσω λίπος από τα πόδια – Ασκήσεις

Σύμφωνα με το Αμερικανικό κολλέγιο Αθλητικής Ιατρικής, οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν το λίπος από τα πόδια τους πρέπει να κάνουν 8-10 πολλαπλές ασκήσεις, 2-3 φορές την εβδομάδα.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και θα με θυμηθείτε:

  • Κάντε καθίσματα (squat)

Τα squats αποτελούν την πιο αποτελεσματική άσκηση για τη ριζική μεταμόρφωση του σώματός σας. Μέσω των καθισμάτων γυμνάζονται οι τετρακέφαλοι και διατείνονται οι γλουτιαίοι μύες. Μάλιστα, σύμφωνα με μια γερμανική μελέτη τα καθίσματα βοηθούν στην ενδυνάμωση των γονάτων.

  • Ανασηκώστε τις γάμπες

Μια από τις πιο εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να εκτελέσετε για να κάψετε αρκετές θερμίδες και λίπος είναι να ανασηκώσετε τις γάμπες σας. Ο γαστροκνήμιος μυς αποτελείται από δυο διακριτές κεφαλές και γυμνάζονται ιδανικότερα όταν τα πέλματα βρίσκονται ακριβώς παράλληλα μεταξύ τους.

Εκγύμναση γαμπών

  • Αυξήστε την κλίση στο διάδρομο

Αν θέλετε να χάσετε το λίπος από τα πόδια, τότε καλό θα ήταν την ώρα που τρέχετε να αυξήσετε την κλίση στο διάδρομο γυμναστικής. Μια άλλη μελέτη αποκάλυψε, ότι η ανοδική κλίση στο διάδρομο θα βελτιώσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες αποθήκευσης λίπους.

  • Επιλέξτε την πρέσα ποδιών

Ένα αγαπημένο όργανο γυμναστικής που γυμνάζει τους γλουτιαίους, τους δικέφαλους, τους τετρακέφαλους μηριαίους και τους προσαγωγούς είναι η πρέσα ποδιών. Το συγκεκριμένο όργανο αυξάνει τη μυϊκή μάζα σώματος και είναι μια καλή εναλλακτική για όσους δεν μπορούν να κάνουν ακόμα squats.

Πόδια

  • Αερόβια άσκηση 

Η αερόβια άσκηση είναι στην ουσία καρδιαγγειακή άσκηση, η οποία αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και το ρυθμό της αναπνοής και περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως: τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι κ.ά. . Η αερόβια άσκηση καίει θερμίδες και προωθεί τη συνολική απώλεια λίπους, την ίδια στιγμή που δυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες.

Πώς να χάσω λίπος από τα πόδια – Διατροφή

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διατροφή που να βοηθά κάποιον να χάσει το λίπος από τα πόδια. Σε γενικές γραμμές, ένα άτομο θα χάσει βάρος, αν καίει περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνει μέσω υγιεινών τροφών. Στις υγιεινές τροφές συμπεριλαμβάνονται τα φρούτα, τα λαχανικά, τα υγιεινά λιπαρά και διάφορες πηγές πρωτεΐνης.

Μετά από κάθε προπόνηση καταναλώστε εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια, νεράτζια, μανταρίνια, κίτρο, γκρέιπφρουτ) μετά από την προπόνηση σας. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Clinical Biochemistry and Nutrition υποστηρίζει ότι σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από πειράματα σε ζώα, αυτά που κατανάλωναν πολυφαινόλες μέσα από εσπεριδοειδή είχαν την τάση να καίνε περισσότερο λίπος.

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.