Η σωστή διατροφή και η μείωση του σωματικού βάρους μπορούν να συμβάλλουν συνδυαστικά στην αποτελεσματική μείωση της χοληστερόλης.

Η χοληστερόλη είναι μία λιπαρή ουσία, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό των λιποπρωτεϊνικών συμπλοκών που σχηματίζουν τις κυτταρικές μεμβράνες. Είναι αναγκαία για τον οργανισμό, αφού αποτελεί πρόδρομη ουσία μιας σειράς ορμονών.

Στο ακόλουθο παράδειγμα δείτε τι συνιστάται να περιλαμβάνει το ημερήσιο πρόγραμμα σίτισης για να επιστρέψουν τα επίπεδα της χοληστερόλης στον οργανισμό σας και πάλι σε φυσιολογικά επίπεδα.Μ’αυτό τον τρόπο έχουμε μια υπέροχη λύση για να αντιμετωπίζουμε κατα καιρούς προβλήματα χοληστερίνης.

Ένα τριήμερο παράδειγμα διατροφής για τη μείωση της χοληστερόλης
  • Ημέρα 1η 

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (0-1,5%), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, 1 φλ. καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής με τη φλούδα, 6-8 φουντούκια

Μεσημεριανό: 1 φλ. φακές ή φασόλια με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 60 γρ. τυρί κότατζ ή κατίκι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 μερίδα χόρτα με 2 κ.γ. ελαιόλαδο

Βραδινό: 1 σαλάτα μαρούλι ή λάχανο-καρότο, 60 γρ. τόνο σε νερό, 1-2 μικρές βραστές πατάτες

  • Ημέρα 2η

Πρωινό:  1 ποτήρι γάλα (0-1,5%), 1/2 κριθαρένιο παξιμάδι, 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, 1 φλ. καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής με τη φλούδα, 6-8 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 120 γρ. μοσχαρίσιο κρέας χωρίς ορατό λίπος ψητό στη σχάρα, 1 φλ. ρύζι ή ζυμαρικά ολικής άλεσης χωρίς βούτυρο, 1 σαλάτα λάχανο ή μαρούλι με 2 κ.γ. ελαιόλαδο

Βραδινό: 1 παξιμάδι κριθαρένιο, ντομάτα, 2 κ.σ. τυρί κότατζ

  • Ημέρα 3η

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (0-1,5%), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, 1 φλ. καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής με τη φλούδα, 3-4 μικρά καρύδια

Μεσημεριανό: 150 γρ. ψάρι (πλούσιο σε ω-3 λιπαρά οξέα όπως σαρδέλες, γαύρος, κολιός, σκουμπρί), 1 σαλάτα κουνουπίδι μπρόκολο με 2 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης

Βραδινό: 1 τοστ με τυρί κίτρινο με λίγα λιπαρά, 1 γιαούρτι