fbpx

Ο καύσωνας του καλοκαιριού είναι πολύ πιθανό να μας κόβει την όρεξη για φαγητό γιατί το σώμα μας προσπαθεί να προσαρμοστεί στην αυξημένη θερμοκρασία και την αντιμετωπίζει με δύο τρόπους, με την μειωμένη πρόσληψη τροφής, γιατί όταν τρώμε παράγουμε περισσότερη θερμότητα και με την αποβολή νερού, δηλαδή όταν ιδρώνουμε. Όμως εμείς πρέπει να καλύψουμε τον οργανισμό μας με ενέργεια. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε τρώγοντας κάτι ελαφρύ!

Ελαφριά γεύματα για το καλοκαίρι
  • Ντάκος

Ένα πανεύκολο και γρήγορο πιάτο με φέτα, ντομάτα, παξιμάδι, λάδι και ρίγανη. Νόστιμο και με θρεπτικά συστατικά!

  • Χωριάτικη σαλάτα

Η πιο αγαπημένη, παραδοσιακή ελληνική σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, φέτα, ελιές, κρεμμύδι, λάδι, ρίγανη και αλάτι. Μπορείτε να προσθέσετε πράσινη πιπεριά και για διακόσμηση μαϊντανό. Η σαλάτα αποτελεί ένα δροσερό γεύμα.

  • Τονοσαλάτες

Τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά σε αυτή την περίπτωση ο τόνος μας δίνει μία γρήγορη και εύκολη λύση. Αν συνδυαστεί με λαχανικά είναι ένα θρεπτικό πιάτο.

  • Μπριάμ

Ακόμη ένα καλοκαιρινό ελληνικό πιάτο, το μπριάμ. Κολοκυθάκια, πατάτες, μελιτζάνες, κρεμμύδια, πιπεριές και ντομάτες όλα στο φούρνο. Αυτό το φαγητό δεν θέλει ούτε πολλά υλικά ούτε και πολύ χρόνο προετοιμασίας γι’ αυτό κι είναι τόσο εύκολο.

Αντί να φτιάχνουμε σάλτσες για να συνοδεύσουμε τα μακαρόνια, μπορούμε να κόψουμε ντομάτα, αγγουράκι, πιπεριές, αρακά, μανιτάρια, να τα βάλουμε στο τηγάνι και στη συνέχεια στο πιάτο μας!