fbpx
Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα για τέλειο χρώμα

Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα για τέλειο χρώμα

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα, χαρίζοντας χρυσό χρώμα χωρίς να χρειάζεται πάρα πολύ έκθεση στον ήλιο και τα διάφορα προϊόντα που μπορούν να προκαλέσουν δερματικά προβλήματα.

Διάφορες τροφές βοηθούν στο μαύρισμα και το μυστικό βρίσκεται συνήθως στο καροτένιο – ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που μειώνει αποτελεσματικά τα σημάδια της γήρανσης. Φυσικά, το να τρώτε ένα καρότο την ημέρα δεν θα σας κάνει να φαίνεστε σαν να περάσατε το Σαββατοκύριακο σας σε κάποιο νησί, αλλά σίγουρα θα σας βοηθήσει και εκτός των άλλων είναι και πολύ υγιεινό.  Τα σκούρα, φυλλώδη πράσινα λαχανικά είναι επίσης γνωστό ότι ενισχύουν τη λάμψη του δέρματος. Τα λαχανικά όπως το σπανάκι και το λάχανο περιέχουν επίσης μεγάλες ποσότητες βήτα καροτίνης και αποδεδειγμένα χαρίζουν στο δέρμα ένα ζεστό, καλοκαιρινό τόνο.

Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα κοπέλα κάνει ηλιοθεραπεία στην παραλία

  • Ντομάτες, καρπούζι, φράουλες και κεράσια.

Οι ντομάτες, τα καρπούζια, οι φράουλες και τα κεράσια είναι όλα ιδανικές τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα γιατί, εκτός από την βιταμίνης C που περιέχουν, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και κάνει το δέρμα σας να λάμπει, περιέχουν επίσης βιταμίνη Α, η οποία προστατεύει την ελαστικότητα του δέρματος. και βοηθά στην καταπολέμηση της αφυδάτωσης. Περιέχουν επίσης λυκοπένιο, ένα πολύ αποτελεσματικό φωτοπροστατευτικό αντιοξειδωτικό που διατηρεί το δέρμα λαμπερό.

  • Κόκκινα φρούτα, κόκκινο κρασί και τσάι.

Αυτά τα τρία προϊόντα περιέχουν πολυφαινόλες, βιοδραστικά θρεπτικά συστατικά που, εκτός από άλλες λειτουργίες, καταπολεμούν τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης. Αποτρέπουν την εξάπλωση των ελεύθερων ριζών που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες και συνεπώς βοηθούν στη διατήρηση της υγείας και της λάμψης του δέρματος, συμβάλλοντας για ένα τέλειο μαύρισμα.

  • Καρότα.

καρότα τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

Τα καρότα είναι από τις κατεξοχήν τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα και ο λόγος είναι ότι ενθαρρύνουν την παραγωγή μελανίνης, κάτι που δίνει στο δέρμα σκούρο χρώμα μέσω μελανοκυττάρων. Αυτά ενεργοποιούνται μετά από την έκθεση στον ήλιο και ταυτόχρονα προστατεύουν το δέρμα μας από υπεριώδεις ακτίνες. Τα καρότα αποτελούν εξαιρετικό στη διατροφή σας, τα  οποία θα φέρουν και πρόσθετο όφελος καθώς βοηθούν σημαντικά και την πεπτική λειτουργία.

  • Σπανάκι.

Αν και τα οφέλη του για το μαύρισμα του δεν είναι τόσο γνωστά όσο αυτά των καρότων, το σπανάκι είναι επίσης πολύ πλούσιο σε β-καροτένιο, μια ουσία που ενθαρρύνει την διαδικασία του μαυρίσματος και να κάνει το αντηλιακό σας να διαρκεί περισσότερο. Το μυστικό σε αυτό είναι επειδή το β-καροτένιο είναι ένα βασικό στοιχείο της βιταμίνης Α, γι ‘αυτό είναι επίσης γνωστό και ως προ-βιταμίνη Α, που περιέχει αντιοξειδωτικές και αναγεννητικές ιδιότητες.

  • Φράουλες, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, ακτινίδιο.

Όλα τα τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C βοηθούν σημαντικά για τη διατήρηση ενός τέλειου μαύρου χρώματος στο δέρμα, επειδή βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών που είναι υπεύθυνες για την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Η βιταμίνη C μπορεί να βρεθεί στα περισσότερα φρούτα, αλλά ειδικά σε φράουλες ή εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και ακτινίδια.

  • Ψάρια και ξηροί καρποί.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται κυρίως σε λιπαρά ψάρια και προϊόντα όπως το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικά ως φυσικό αντηλιακό καθώς βελτιώνουν την ελαστικότητα των κυτταρικών μεμβρανών και εξισορροπούν τις ορμόνες που είναι υπεύθυνες για την ενυδάτωση και την εναπόθεση λίπους. Το ελαιόλαδο και τα καρύδια έχουν επίσης βιταμίνη Ε, η οποία έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δώσετε στο δέρμα σας μια ζεστή, ελκυστική λάμψη. Ο ασφαλέστερος τρόπος όμως για να μαυρίσετε και να διατηρήσετε τη λάμψη σας αυτό το καλοκαίρι (και όλο το χρόνο), είναι ωστόσο μια υγιεινή διατροφή με τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα γεμάτη με φρούτα, λαχανικά και μερικά από τα τρόφιμα που αναφέρονται παραπάνω.

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.