fbpx
Partner Yoga: 5 asanas για πρακτική με τον σύντροφό σας

Partner Yoga: 5 asanas για πρακτική με τον σύντροφό σας

Η πρακτική της γιόγκα έχει αναπτυχθεί σε όλο τον κόσμο και ειδικότερα στον κόσμο του…instagram. Χαιρετισμοί στον ήλιο, ασκήσεις αναπνοών, ενδυνάμωση των μυών, υπάρχει μια ολόκληρη ενότητα ασκήσεων γιόγκα που λειτουργούν εξαιρετικά.

Ωστόσο, παραμένει μια σωματική δραστηριότητα και μερικές φορές είναι περίπλοκο να παρακινήσετε τον εαυτό σας να παρακολουθήσει ένα μάθημα γιόγκα σε γυμναστήριο ή σε κάποια σχολή. Όμως, το να είσαι σε σχέση θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικεντρωθείς και να είσαι αποτελεσματικός. Γιατί λοιπόν να μην κάνεις γιόγκα με τον σύντροφό σου;

Σύμφωνα με το Yoga Training Guide, οι στάσεις της γιόγκα, όταν εκτελούνται σε ζευγάρι, είναι συχνά ευκολότερες, για τον απλό λόγο ότι υπάρχει «αντιγραφή», κάτι που συμβαίνει και στα ομαδικά.

πρακτική

Η παραδοσιακή γιόγκα ούτως ή άλλως συνδυάζει σώμα μυαλό και πνεύμα. Η πρακτική με τον σύντροφό μας αυτόματα θα δημιουργήσει περισσότερη οικειότητα αλλά και ενθάρρυνση όταν ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων αυξάνεται! Η partner yoga είναι μία μορφή yoga που φαίνεται πιο εύκολη στην εκτέλεση για τον απλούστατο λόγο του ότι βρισκόμαστε με τον σύντροφό μας. Βέβαια, αν αντιμετωπίζουμε κάποιο θεματάκι με την υψοφοβία, ίσως και να μην μας φανεί και τόσο εύκολο! Σε αυτή την περίπτωση θα δούμε και κατά πόσο εμπιστευόμαστε τον φίλο μας!

Μπορείτε να κάνετε πρακτική με τον φίλο σας, με τον gym-buddy ή ακόμα και με το παιδί σας. Μπορείτε να κάνετε partner yoga είτε σε εξωτερικό χώρο, σε κάποια παραλία, είτε στο σπίτι σας.

Τα οφέλη
  • Σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε ασάνα ανοίγοντας το σώμα σας πιο βαθιά από ό, τι όταν κάνετε μόνοι σας.
  • Η partner yoga βοηθά στη βελτίωση της ευθυγράμμισης και της ισορροπίας.
  • Οι στάσεις στην partner αυξάνουν τη συγκέντρωση και την εγρήγορση.
  • Η τακτική πρακτική βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και κατανόησης μεταξύ των συντρόφων.
  • Αυξάνεται η δημιουργικότητα και των δύο.
  • Αυξάνεται το αίσθημα ενσυναίσθησης μεταξύ των συντρόφων.
  • Ενισχύει την οικειότητα στις συναισθηματικές και σεξουαλικές σχέσεις.
  • Επιτρέπει στους ασκούμενους να βλέπουν τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία.
  • Διδάσκει και στους δύο συντρόφους να χαλαρώνουν και να απολαμβάνουν τη στιγμή. Η partner yoga μπορεί να λειτουργήσει θεραπευτικά μειώνοντας το άγχος και την ένταση λόγω της «παιχνιδιάρικης» διάθεσης.
  • Μαθαίνει στους ασκούμενους να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις και να εργάζονται ομαδικά.

Οι παρακάτω ασανες είναι σχεδιασμένες για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ισορροπία, το flexibility αλλά και τον βαθμό επικοινωνίας και εμπιστοσύνης μεταξύ εσάς και του συντρόφου σας. 

  • Double plank pose

Ο ένας από τους δύο έρχεται στη στάση της σανίδας. Έπειτα ο άλλος πιάνεται από τους αστραγάλους του παρτενέρ και τοποθετεί ένα ένα πόδι πάνω στους ώμους του.

πρακτική

  • Double boat pose

Καθίστε αντικριστά. Πιαστείτε από τα χέρια ή από τους βραχίονες αν έχετε παραπάνω ευλυγισία, λυγίστε τα γόνατά σας και ενώστε τα πέλματα. Κρατώντας τα πέλματα ενωμένα, τεντώστε σιγά σιγά τα πόδια και ελάτε στη θέση της βάρκας.

πρακτική

  • Hand standing on the dog

Ο ένας έρχεται στη στάση του downward dog. Στη συνέχεια ο δεύτερος τοποθετεί τα χέρια του κάτω και σηκώνει τα πόδια του για να τα ακουμπήσει στον πρώτο. Οι ώμοι πρέπει να είναι ακριβώς κάτω από τη λεκάνη. (L- shape).

πρακτική

  • Back to back twists in easy pose

Καθίστε πλάτη με πλάτη οκλαδόν. Εισπνεύστε και σηκώστε ψηλά τα χέρια σας για να επιμηκύνετε την σπονδυλική σας στήλη. Με την εκπνοή, στρίψτε δεξιά και αφήστε το δεξί σας χέρι να ακουμπήσει στο αριστερό γόνατο του παρτενέρ σας και το αριστερό σας χέρι να στηριχθεί στο δεξί σας γόνατο. Μετά από τρεις αναπνοές, ελάτε στο κέντρο και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

πρακτική

  • Down Dog/ Child’s pose

Από αντικριστή θέση, ο ένας από τους δύο έρχεται πάλι στη στάση του παιδιού με τα χέρια τεντωμένα μπροστά στο στο άνοιγμα των ώμων και πιάνει τον παρτενέρ του από τους αστραγάλους. Αυτός που είναι στη όρθια θέση θα περπατήσει ελαφρώς προς τα πίσω με τα πόδια μέχρις ότου οι αγκώνες του παρτενέρ του σηκωθούν από το έδαφος για ένα ωραία τέντωμα στα χέρια. Έπειτα θα σκύψει προς τα εμπρός, στη θέση του κάτω σκύλου, και θα τοποθετήσει τα χέρια χαμηλά στη μέση του παρτενέρ του.

πρακτική

Με πληροφορίες από ryanandalex.com

mensnews.gr

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.