fbpx
Αντιμετώπιστε την ουρολοίμωξη με γιαούρτι

Αντιμετώπιστε την ουρολοίμωξη με γιαούρτι

Η ουρολοίμωξη μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά με γιαούρτι αλλά και άλλες τροφές. Πρόκειται για μια μόλυνση σε οποιοδήποτε μέρος του ουροποιητικού συστήματος ‒στα νεφρά, στην ουρήθρα, στην ουροδόχο κύστη‒ και είναι πιο συχνή στις γυναίκες.

Η ουρολοίμωξη που περιορίζεται στην ουροδόχο κύστη μπορεί να είναι επώδυνη και ενοχλητική, σοβαρές συνέπειες ωστόσο μπορεί να προκύψουν εάν εξαπλωθεί και στα νεφρά. Οι γιατροί συνήθως αντιμετωπίζουν τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος με αντιβιοτικά, μπορείτε όμως να καταπολεμήσετε την ουρολοίμωξη με γιαούρτι και άλλες τροφές.

Αντιμετώπιστε την ουρολοίμωξη με γιαούρτι

Η τακτική κατανάλωση γιαουρτιού και άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων (που έχουν υποστεί ζύμωση με «καλά» βακτήρια) μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος έως και 80%. Το γιαούρτι περιέχει καλά βακτήρια, που βοηθούν στο να προληφθεί και να καταπολεμηθεί η ουρολοίμωξη, ενώ ενισχύουν και το ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι επίσης μια αποτελεσματική τροφή για να διατηρήσετε το πεπτικό σας σύστημα σε καλή κατάσταση.

Το γιαούρτι αποτελεί μια νόστιμη και υγιεινή θεραπεία. Το κατεψυγμένο γιαούρτι δεν χάνει τη σημαντική ποσότητα βακτηρίων που περιέχει. Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατάψυξης τα βακτήρια περνούν σε αδρανή κατάσταση, αλλά, όταν τρώγονται και επιστρέφουν σε θερμή θερμοκρασία, ενεργοποιούνται και πάλι και είναι σε θέση να παρέχουν όλα τα οφέλη τους στον οργανισμό.

Αντιμετώπιστε την ουρολοίμωξη με άλλες τροφές

  • Νερό

Το άφθονο νερό είναι ό,τι καλύτερο για το ουροποιητικό και το πεπτικό σύστημα. Η κατανάλωση αρκετού νερού βοηθά στην απομάκρυνση των βακτηρίων από το ουροποιητικό σύστημα, η οποία αποτρέπει τη μόλυνση και βοηθά την τακτική λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Μπορείτε να λάβετε νερό από φρούτα, αγγούρια κ.λπ.

  • Μούρα

Τα μούρα συμβάλλουν στην υγεία του ουροποιητικού συστήματος και παρέχουν προστασία από τυχόν μολύνσεις λόγω των ιδιοτήτων τους, που βοηθούν στην καταπολέμηση των βακτηρίων, εμποδίζοντάς τα να μολύνουν την επένδυση του ουροποιητικού συστήματος. Ένας τρόπος για να συμπεριλάβετε μεγάλη ποσότητα μούρων στη διατροφή σας είναι μέσω των smoothies. Τα κατεψυγμένα μούρα αποτελούν επίσης μια νόστιμη επιλογή, ανεξάρτητα από την εποχή.

  • Φυτικές ίνες

Ένα αδρανές έντερο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο ουροποιητικό σύστημα και να εμποδίσει τη ροή των ούρων, επιτρέποντας την ανάπτυξη κακών βακτηρίων. Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, σε συνδυασμό με άφθονο νερό, προάγει την υγιή πέψη και τις σωστές, τακτικές κινήσεις του εντέρου. Οι ίνες δεν θα λειτουργήσουν ωστόσο χωρίς αρκετό νερό. Μερικές από τις καλύτερες πηγές ινών είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, τα μήλα, οι μπανάνες και τα όσπρια (φασόλια, φακές κ.λπ.).

  • Βιταμίνη C

Τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, οι φράουλες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά με βιταμίνη C κάνουν τα ούρα πιο όξινα, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη της ανάπτυξης των κακών βακτηρίων στον οργανισμό. Επιπλέον, η βιταμίνη C βοηθά τις πληγές να επουλωθούν, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθά τα ούλα να παραμείνουν υγιή, καταπολεμά τις μολύνσεις και βοηθά το σώμα να απορροφήσει σίδηρο από τις τροφές.

Ένας χρήσιμος κανόνας για να διαλέξετε τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνη C είναι να επιλέξετε αυτά που έχουν έντονο χρώμα. Η βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή, οπότε τυχόν περίσσεια ξεπλένεται από το σώμα με τα ούρα. Όταν όμως καταναλώνεται υπερβολικά, μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση στο στομάχι, ναυτία και διάρροια.

× Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας

Αρχίστε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με την υγεία, τη διατροφή, την ομορφιά και την φυσική κατάσταση.