Κόψιμο τσιγάρου: Φυσικοί τρόποι διακοπής

κόψιμο τσιγάρου φυσικοί τρόποι

Το κόψιμο του τσιγάρου είναι εφικτό. Έχει αποδειχτεί μάλιστα ότι υπάρχουν διάφοροι φυσικοί τρόποι που βοηθούν στον περιορισμό της όρεξης και ωθούν τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τον εθισμό στη νικοτίνη.

Η εξάρτηση στη νικοτίνη μπορεί να επιμείνει ακόμη και μετά την εξάλειψή της από το σύστημά σας. Το ανθρώπινο σώμα πρέπει να αποτοξινώσει όλα τα ίχνη της νικοτίνης πριν εξαφανιστεί και η εξάρτησή σας από αυτή.

Φυσικοί τρόποι για κόψιμο του τσιγάρου

Οι εναλλακτικές προσεγγίσεις για τη διακοπή του καπνίσματος περιλαμβάνουν επίσης φυσικές θεραπείες, οι οποίες συμβάλλουν στη μείωση της επιθυμίας και των συμπτωμάτων στέρησης της νικοτίνης. Το πράσινο τσάι αναφέρεται ότι βοηθά στην αποκατάσταση ιστών που έχουν υποστεί βλάβη από το κάπνισμα.

Το πράσινο τσάι είναι μια από τις φυσικές θεραπείες που χρησιμοποιούνται συνήθως για τον έλεγχο της όρεξης. Μπορείτε να το πίνετε όλη την ημέρα κατά την περίοδο αποτοξίνωσης. Είναι επίσης διαθέσιμο σε μορφή συμπληρώματος. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2010, όπου το πράσινο τσάι χρησιμοποιήθηκε σε φίλτρα τσιγάρων, αποδείχτηκε ότι διατηρεί το σύστημα πλημμυρισμένο με μικροθρεπτικά συστατικά και αμινοξέα, που πιστεύεται ότι βοηθούν στη μείωση της επιθυμίας καπνίσματος.

Το πράσινο τσάι μπορεί να έχει και άλλα οφέλη, που υπερβαίνουν απλώς το να σας βοηθούν να σταματήσετε το κάπνισμα. Μελέτη του 2018 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα συνέβαλε στη μείωση του κινδύνου χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας. Άλλοι φυσικοί τρόποι, όπως η χρήση λοβλίας και σπαθόχορτου, έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί για το κόψιμο του τσιγάρου. Ωστόσο, απαιτούνται περισσότερες μελέτες.

Αλλαγές στον τρόπο ζωής

Οι αλλαγές του τρόπου ζωής μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την προσπάθειά σας να σταματήσετε το κάπνισμα. Ακολουθούν ορισμένες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε:

  • Συμπεριλάβετε άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας.
  • Αποφύγετε τη ζάχαρη και την καφεΐνη, καθώς και τα δύο μπορούν να αυξήσουν την οξύτητα του αίματος και να διογκώσουν τα συμπτώματα στέρησης.
  • Εξασκήστε τεχνικές βαθιάς αναπνοής ή διαλογισμού.
  • Ασκηθείτε, για τη μείωση του στρες και την προώθηση της χαλάρωσης.
  • Προσδιορίστε περιβαλλοντικούς παράγοντες που σας προκαλούν πόθο για τσιγάρο. Για παράδειγμα, να πίνετε αλκοόλ ή καφέ ή να πηγαίνετε σε πάρτι.
  • Βεβαιωθείτε ότι πίνετε άφθονο νερό κάθε μέρα.
  • Απολαύστε έναν καλό ύπνο κάθε βράδυ.

Η έλλειψη νερού μπορεί να αλλάξει τις χημικές ουσίες στον εγκέφαλο, όπως η κορτιζόλη, και να επηρεάσει τα επίπεδα άγχους και τη διάθεσή σας, σύμφωνα με μελέτη του 2014. Η αύξηση του άγχους και οι αλλαγές στη διάθεση μπορεί να αυξήσουν τη λαχτάρα του καπνίσματος. Ο επαρκής ύπνος σάς επιτρέπει να καταπολεμήσετε καλύτερα τις αγχωτικές και συχνά αναπόφευκτες καταστάσεις που προκαλούν επιθυμία για τσιγάρο.

Διαβάστε περισσότερα για:

Το κόψιμο του τσιγάρου και τις παρενέργειες που το συνοδεύουν

Στοιχεία από: healthline.com