fbpx

Η σεζόν είναι γεμάτη από χειμωνιάτικα superfoods

Όσο μπαίνουμε στους ψυχρούς μήνες, τόσο τα αγαπημένα φρούτα και λαχανικά του καλοκαιριού εξαφανίζονται. Μην ανησυχείτε όμως! Η «κρύα» σεζόν είναι γεμάτη από χειμωνιάτικα superfoods.

Παρότι ορισμένα χειμερινά τρόφιμα έχουν εντυπωσιακές ιδιότητες, η συνολική διατροφή είναι εκείνη που μετράει. Υπάρχουν πραγματικά superfoods, και, ναι, μερικά από αυτά ανήκουν στον χειμώνα.

Ορισμένα χειμερινά τρόφιμα είναι πάρα πολύ θρεπτικά και νόστιμα. Συλλέξαμε λοιπόν μια λίστα από φρούτα και λαχανικά που θα σας κρατήσουν ακμαίους και υγιείς. Όλα τα χειμερινά superfoods δημιουργούν μια ασπίδα για την άμυνα και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού. Γνωρίστε τα, δοκιμάστε τα και αγαπήστε τα!

  • Πορτοκάλι

Το πορτοκάλι είναι η τέλεια πηγή βιταμίνης C. Συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και ενισχύει την άμυνα του οργανισμού. Παράλληλα, χάρη στα ιχνοστοιχεία που περιέχει βελτιώνει τις καρδιαγγειακές λειτουργίες. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ τα αμινοξέα, το φυλλικό οξύ, το κάλιο και το ασβέστιο διαδραματίζουν πολύ βασικό ρόλο στις περισσότερες λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος.

Πορτοκάλι

  • Μήλο

Τα μήλα ανήκουν στην κατηγορία των φλαβονοειδών. Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που περιέχονται σε αυτά αποτρέπουν την εμφάνιση του καρκίνου, καθώς προστατεύουν τα κύτταρα από τις βλαβερές επιδράσεις του οξειδωτικού στρες.

Μήλο Superfoods

  • Αχλάδι

Το συγκεκριμένο φρούτο αποτελείται από πληθώρα φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να προστατεύει την καρδιά. Βοηθά στην καλή υγεία του εντέρου, συμβάλλει στον κορεσμό και στη σταδιακή απώλεια βάρους.

Αχλάδι

  • Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C και Ε αλλά και σε βασικά μεταλλικά στοιχεία, όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο και το μαγνήσιο. Περιέχει υδατάνθρακες, που βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα αλλά και στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Ρόδι superfoods

  • Τζίντζερ

Ψάχνετε για έναν φυσικό τρόπο καταπολέμησης των ιών που κυκλοφορούν τον χειμώνα; Η αναζήτησή σας τελειώνει στο τζίντζερ. Είναι πολύ ισχυρό στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Παράλληλα, βοηθά στην πέψη και αντιμετωπίζει προβλήματα του εντέρου.

Τζίντζερ

  • Λάχανο

Έχετε χαμηλή περιεκτικότητα σε κάλιο; Το λάχανο είναι ένα από τα ιδανικότερα χειμερινά superfoods. Οι έγκυες πρέπει επίσης να λάβουν υπόψη τους ότι το λάχανο αποτελεί σημαντική πηγή φυλλικού οξέος, που βοηθά στη διαμόρφωση του νευρικού σωλήνα του εμβρύου.

Λάχανο superfoods

  • Γλυκοπατάτα

Οι γλυκοπατάτες, εκτός του ότι είναι ένα από τα πιο νόστιμα χειμερινά λαχανικά, είναι και ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις βλάβες και τις φλεγμονές των ελεύθερων ριζών. Η περίοδος αιχμής τους είναι από Οκτώβριο έως Δεκέμβριο.

Γλυκοπατάτα superfoods

  • Μπρόκολο

Και το μπρόκολο είναι ένα λαχανικό που συμβάλλει στην καταπολέμηση του καρκίνου. Βράζει εύκολα, οπότε μέσα σε λίγα λεπτά μπορείτε να έχετε έτοιμη μια υγιεινή σαλάτα βραστών λαχανικών. Θεωρείται και ο «Βασιλιάς» των λαχανικών. Η περίοδος αιχμής του είναι από Οκτώβριο μέχρι Απρίλιο.

Μπρόκολο Superfoods

Πηγή: eatthis.com