fbpx

Η συνεργασία αφορά στην εισαγωγή, ιατρική ενημέρωση και φυσικά στην διανομή των γενόσημων φαρμάκων της Zentiva από τη Lavipharm στην ελληνική αγορά.

Έτσι η Lavipharm ανακοινώνει την υπογραφή συνεργασίας με την πολυεθνική εταιρεία Zentiva για την αντιπροσώπευση, προώθηση και διανομή των φαρμακευτικών προϊόντων της στην Ελλάδα.

H υλοποίηση της συμφωνίας υπολογίζεται να ξεκινήσει εντός του επόμενου μήνα.

«Η συμφωνία συμβάλλει στη συνεχή οργανική ανάπτυξη της Lavipharm, ενισχύοντας το εμπορικό αποτύπωμα της εταιρείας σε θεραπευτικές κατηγορίες όπου παραδοσιακά δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία, όπως της Καρδιολογίας, του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, της Ουρολογίας κ.ά.», δήλωσε ο κ. Θανάσης Λαβίδας, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Lavipharm, για να συμπληρώσει «Τα δυνατά μας σημεία και τα εκτενή χαρτοφυλάκια προϊόντων μας αλληλοσυμπληρώνονται αρμονικά κι εναρμονίζονται πλήρως με την στρατηγική ανάπτυξης και των δυο οργανισμών».

Η διάρκεια της σύμβασης είναι πενταετής με δικαίωμα περαιτέρω ανανέωσης.

Επιπλέον, η Lavipharm διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικότητας για όλη τη διάρκεια της σύμβασης για υφιστάμενα προϊόντα αλλά και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέα, που η Zentiva θα κυκλοφορήσει στο μέλλον.

Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη στην αγορά της Αγγλίας, όπου η Zentiva προωθεί και διανέμει το διαδερμικό σύστημα φαιντανύλης της Lavipharm.

Υπενθυμίζεται ότι η παραγωγή του προϊόντος γίνεται στις εργοστασιακές εγκαταστάσεις της Lavipharm στην Παιανία, από όπου και εξάγεται στη διεθνή αγορά.

Δύο εταιρείες με μεγάλη ιστορία στο «χώρο» του φαρμάκου.

Η Lavipharm δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμάκου από το 1911, έχοντας πάντα ως στόχο την αρωγή στο λειτούργημα των ιατρών και φαρμακοποιών, με την παροχή αξιόπιστων θεραπευτικών επιλογών.

Οπότε σήμερα πια είναι ένας ολοκληρωμένος ελληνικός Όμιλος έρευνας, ανάπτυξης, παραγωγής, εμπορίας και διανομής φαρμακευτικών, παραφαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων στην Ελλάδα.

Η Zentiva είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς φαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη εφόσον δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 αγορές σε Ευρώπη, Αφρική και Ασία.