fbpx

Πίτσα VS Δημητριακά – Τι είναι πιο υγιεινό για πρωινό;

Η πίτσα για πρωινό είναι πιο υγιεινή επιλογή από τα δημητριακά, σύμφωνα με τους διατροφολόγους. Προειδοποιούν δε, ότι κάποια επώνυμα δημητριακά για παιδιά στερούνται θρεπτικής αξίας, καθώς έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και καλά λιπαρά και υπερβολικά πολλή ζάχαρη.

Η επιστημονική έρευνα που μας εκπλήσσει 

«Ίσως εκπλαγείτε όταν ανακαλύψετε ότι ένα μεσαίο κομμάτι πίτσας και ένα μπολ με δημητριακά και πλήρες γάλα δίνουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Όμως η πίτσα έχει περισσότερες πρωτεΐνες, που σημαίνει ότι θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το μεσημέρι» λέει η διατροφολόγος Chelsey Amer.

Ένα κομμάτι πίτσας περιέχει σημαντικά λιγότερη ζάχαρη από τα δημητριακά, αλλά καλή ποσότητα λιπαρών. Αυτό την καθιστά από διατροφική άποψη πιο ισορροπημένο γεύμα.

Η πίτσα για πρωινό, προσφέρει ασβέστιο χάρη στο τυρί, λυκοπένιο χάρη στη ντομάτα και φυτικές ίνες εάν η ζύμη είναι φτιαγμένη από αλεύρι ολικής αλέσεως.

Φυσικά η πίτσα, μπορεί να αποδειχθεί μια άκρως ανθυγιεινή επιλογή.

Τα υλικά που χρησιμοποιείτε στην πίτσα επηρεάζουν σημαντικά τη διατροφική αξία της, σύμφωνα με τη διατροφολόγο Lisa Drayer. Προφανώς μιλάμε για πίτσα με λεπτή ζύμη και λαχανικά και όχι με σαλάμι και λουκάνικο.

Μεγάλη προσοχή στις κατεψυγμένες πίτσες

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι κατεψυγμένες πίτσες περιέχουν πρόσθετα και συντηρητικά που δεν χρησιμοποιούνται στις πίτσες με φρέσκια ζύμη. Συστατικά όπως τα κατεργασμένα λευκά άλευρα, τα πολύ λιπαρά τυριά και το αλάτι, που υπάρχουν στις έτοιμες κατεψυγμένες πίτσες, έχουν συνδεθεί με προβλήματα όπως η αύξηση της αρτηριακής πίεσης και ο κίνδυνος ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2, καρδιακής νόσου και καρκίνου του μαστού.

Πηγή: Medicaldaily.gr