Καταπολεμήστε τις ημικρανίες με βιταμίνες και συμπληρώματα

ημικρανίες βιταμίνες κοπέλα βάζει πάγο στο κεφάλι της

Οι ημικρανίες μπορούν να προληφθούν και να καταπολεμηθούν με βιταμίνες και άλλα συμπληρώματα διατροφής. Τα συμπτώματα των ημικρανιών είναι δυνατό να καταστήσουν δύσκολη την καθημερινή ζωή, καθώς μπορούν να προκαλέσουν έντονο πόνο, ευαισθησία στο φως ή τον ήχο και ναυτία.

Αρκετά συνταγογραφούμενα φάρμακα αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τις ημικρανίες, αλλά μπορεί να έχουν ανεπιθύμητες παρενέργειες. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν φυσικές εναλλακτικές που μπορείτε να δοκιμάσετε. Ορισμένες βιταμίνες και συμπληρώματα μπορεί να περιορίσουν τις ημικρανίες και να μειώσουν την έντασή τους, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής σας.

Ημικρανίες και βιταμίνες – Βιταμίνες B2 και D

Οι επιστήμονες δεν έχουν καταλάβει ακόμα πώς ή γιατί η βιταμίνη Β2, επίσης γνωστή ως ριβοφλαβίνη, βοηθά στην πρόληψη των ημικρανιών. Μπορεί να επιδρά στον τρόπο με τον οποίο τα κύτταρα μεταβολίζουν την ενέργεια, σύμφωνα με τον Mark W. Green, MD, καθηγητή Νευρολογίας, Αναισθησιολογίας και Ιατρικής Αποκατάστασης και διευθυντή Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή Icahn στο Όρος Σινά. Μια ερευνητική ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο «International Journal for Vitamin and Nutrition Research» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ριβοφλαβίνη μπορεί να διαδραματίσει θετικό ρόλο στη μείωση της συχνότητας και της διάρκειας των ημικρανικών επιθέσεων, χωρίς σοβαρές παρενέργειες.

Εάν επιλέξετε συμπληρώματα βιταμίνης Β2, ο Clifford Segil, DO, νευρολόγος στο Κέντρο Υγείας του Providence Saint John στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, συνιστά τη λήψη δύο δισκίων των 100 mg, δύο φορές την ημέρα. Αν και τα στοιχεία από την έρευνα είναι περιορισμένα, είναι αισιόδοξος για τις δυνατότητες της βιταμίνης Β2 στη θεραπεία των ημικρανιών.

Οι ερευνητές πρόσφατα άρχισαν να διερευνούν τον ρόλο που μπορεί να έχει η βιταμίνη D στις ημικρανίες. Μελέτη προτείνει ότι η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της συχνότητας των επεισοδίων της ημικρανίας. Πριν ξεκινήσετε να παίρνετε συμπληρώματα, ρωτήστε τον γιατρό σας πόση βιταμίνη D χρειάζεται το σώμα σας.

Ημικρανίες και συμπληρώματα διατροφής

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ίδρυμα Ημικρανίας, οι ημερήσιες δόσεις 400 έως 500 mg μαγνησίου μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη ημικρανιών σε αρκετούς ανθρώπους. Υποστηρίζεται ότι είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για τις ημικρανίες που σχετίζονται με την εμμηνόρροια και εκείνες που συνοδεύονται με αύρα ή οπτικές αλλαγές.

Έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα του μαγνησίου στην πρόληψη της ημικρανίας σημειώνει ότι οι ημικρανίες έχουν συνδεθεί με ανεπάρκεια μαγνησίου σε αρκετούς ανθρώπους. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η χορήγηση μαγνησίου ενδοφλεβίως μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των οξέων επιθέσεων ημικρανίας και ότι τα συμπληρώματα μαγνησίου μπορεί να μειώσουν τη συχνότητα και την ένταση των ημικρανιών.

Όταν παίρνετε συμπλήρωμα μαγνησίου, εξετάστε την ποσότητα που περιέχεται σε κάθε χάπι. Εάν περιέχει μόνο 200 mg μαγνησίου, θα πρέπει να το παίρνετε δύο φορές την ημέρα. Εάν παρατηρήσετε υδαρή κόπρανα μετά τη λήψη αυτής της δόσης, ίσως να πρέπει να μειώσετε τη δοσολογία.

  • Μελατονίνη

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Journal of Neurology, Neurosurgery and Psychiatry» έδειξε ότι η μελατονίνη, που χρησιμοποιείται συχνά για τη ρύθμιση των κύκλων του ύπνου, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της συχνότητας της ημικρανίας. Η μελέτη έδειξε ότι η μελατονίνη ήταν γενικά πιο ανεκτή σε πολλές περιπτώσεις και πιο αποτελεσματική από την αμιτριπτυλίνη, η οποία συχνά συνταγογραφείται για την πρόληψη της ημικρανίας, αλλά μπορεί να έχει παρενέργειες. Η δοσολογία που χρησιμοποιήθηκε στη μελέτη ήταν 3 mg ημερησίως. Η μελατονίνη έχει το πλεονέκτημα ότι είναι διαθέσιμη χωρίς συνταγή γιατρού και με χαμηλό κόστος. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, θεωρείται γενικά ασφαλής στις συνιστώμενες δόσεις, αν και το FDA δεν τη συνιστά για τη συγκεκριμένη χρήση.

Διαβάστε περισσότερα για:

 

 

Στοιχεία από: healthline.com