Ποια τα οφέλη που έχει το γάλα αμυγδάλου για την υγεία;

γάλα αμυγδάλου οφέλη

Το γάλα αμυγδάλου γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και συνοδεύεται από πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Μπορεί να μην έχει τις ίδιες σημαντικές ποσότητες πρωτεϊνών και ασβεστίου με το κανονικό γάλα, όμως μπορεί να βοηθήσει πολύ τον ανθρώπινο οργανισμό. 

Το γάλα αμυγδάλου είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα που παράγουν τα αμύγδαλα, επειδή έχει ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό: δεν εμπεριέχει λακτόζη. Τα άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη επιλέγουν το γάλα αμυγδάλου ως μια υγιεινή και νόστιμη εναλλακτική λύση απέναντι στα παραδοσιακά γαλακτοκομικά προϊόντα, που συνάμα έχει και πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Άλλοι άνθρωποι απλώς λατρεύουν τη γλυκιά και ιδιαίτερη γεύση του.

Γάλα αμυγδάλου και οφέλη για την υγεία

Οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα αντιοξειδωτικά που υπάρχουν στο γάλα αμυγδάλου βοηθούν την υγεία. Τα πιο σημαντικά από τα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Καλή πηγή μαγνησίου

Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε μαγνήσιο. Το μαγνήσιο είναι ένα από τα τέσσερα πιο κοινά μέταλλα στο σώμα. Είναι απαραίτητο μέρος περισσότερων από τριακοσίων σημαντικών ενζυμικών αντιδράσεων. Το μαγνήσιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και τη χρήση ενέργειας στο σώμα.

  • Χρήσιμο για τη δυσανεξία στη λακτόζη

Το γάλα αμυγδάλου δεν περιέχει λακτόζη, καθώς δεν είναι ζωικό προϊόν. Ως αποτέλεσμα, είναι το τέλειο υποκατάστατο για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη. Το γάλα αμυγδάλου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε συνταγή απαιτεί ζωικό γάλα.

  • Χαμηλές θερμίδες και υδατάνθρακες

Σε σύγκριση με το ζωικό γάλα, το γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και υδατάνθρακες. Έχει 50% έως 80% λιγότερες θερμίδες από το ζωικό γάλα, ενώ παραμένει εξίσου πλούσιο σε γεύση. Ως αποτέλεσμα, θεωρείται ότι έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι το γάλα αμυγδάλου είναι λιγότερο πιθανό να προκαλέσει προβλήματα σακχάρου στο αίμα.

  • Υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο

Οι περισσότερες εμπορικές μάρκες γάλακτος αμυγδάλου εμπλουτίζονται με επιπλέον ασβέστιο. Η υγεία των οστών συνδέεται σημαντικά με το ασβέστιο, επειδή το τελευταίο είναι υπεύθυνο για τις περισσότερες σκληρές δομές στα οστά. Η λήψη αρκετού ασβεστίου διατηρεί τα οστά δυνατά και μπορεί να βοηθήσει το σώμα να καταπολεμήσει την οστεοπόρωση.

  • Διατηρεί την καρδιά υγιή

Δεν υπάρχει καθόλου χοληστερόλη ή κορεσμένο λίπος στο γάλα αμυγδάλου. Έχει επίσης χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή λίπη (όπως ωμέγα λιπαρά οξέα, που συνήθως βρίσκονται στα ψάρια), τα οποία βοηθούν στην πρόληψη της υψηλής αρτηριακής πίεσης και των καρδιακών παθήσεων.

  • Διατηρεί το δέρμα λαμπερό

Το γάλα αμυγδάλου περιέχει το 50% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης Ε, η οποία περιέχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, που είναι απαραίτητες για την υγεία του δέρματος, όπως και για την προστασία του από τον ήλιο.

Στοιχεία από: lifehack.org www.webmd.com