Κάουρες και καταπολέμηση με τζίντζερ και άλλες τροφές

καούρες τζίντερ τροφές ποτήρι με τζίντζερ και κουρκουμά

Οι καούρες μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά με τζίντζερ και άλλες τροφές. Η κατανάλωση σωστής διατροφής είναι το κλειδί για τον έλεγχο της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης (GERD), της οποίας κύριο σύμπτωμα είναι οι καούρες.

Οι καούρες μπορεί να προκληθούν από τα οξέα του στομάχου που αγγίζει τον οισοφάγο και προκαλεί ερεθισμό και πόνο. Το τζίντζερ και οι υπόλοιπες τροφές που αναφέρονται μπορούν να απαλύνουν τις καούρες, όμως δεν ταιριάζουν όλες σε όλους τους ανθρώπους.

Τροφές για καούρες

  • Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι μία από τις τροφές που περιορίζουν τις καούρες με αποτελεσματικό τρόπο. Έχει φυσικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και αποτελεί φυσική θεραπεία για γαστρεντερικά προβλήματα. Μπορείτε να προσθέσετε τριμμένη ή τεμαχισμένη ρίζα τζίντζερ σε συνταγές ή smoothies ή να πιείτε τσάι τζίντζερ για να ανακουφίσετε τα συμπτώματα.

  • Πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης είναι αγαπημένο πρωινό και εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες έχει συνδεθεί με μικρότερο κίνδυνο παλινδρόμησης. Άλλες καλές επιλογές ινών περιλαμβάνουν ψωμί ολικής αλέσεως και ρύζι ολικής αλέσεως.

  • Ασπράδια αυγών

Τα ασπράδια αυγών είναι μια καλή επιλογή για τις καούρες. Ωστόσο, πρέπει να μείνετε μακριά από τους κρόκους των αυγών, οι οποίοι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ενδέχεται να προκαλέσουν συμπτώματα παλινδρόμησης.

  • Λαχανικά

Τα λαχανικά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη και βοηθούν στη μείωση των οξέων του στομάχου. Καλές επιλογές λαχανικών περιλαμβάνουν τα πράσινα φασόλια, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, το κουνουπίδι, τα μαρούλια, τις πατάτες και τα αγγούρια.

Αλλαγές στον τρόπο ζωής

Εκτός από το τζίντζερ και τις άλλες τροφές για να αντιμετωπίσετε τις καούρες, μπορείτε να διαχειριστείτε τα συμπτώματα με αλλαγές στον τρόπο ζωής σας.

  • Πάρτε αντιόξινα και άλλα φάρμακα που μειώνουν την παραγωγή οξέων. (Η υπερβολική χρήση μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες.)
  • Διατηρήστε υγιές βάρος.
  • Να μασάτε τσίχλα που δεν έχει γεύση μέντας ή δυόσμου.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ.
  • Σταματήστε το κάπνισμα.
  • Μην τρώτε υπερβολικά αργά το βράδυ.
  • Παραμείνετε ξύπνιοι για τουλάχιστον δύο ώρες μετά το φαγητό.
  • Αποφύγετε τα σφιχτά ρούχα.
  • Μην τρώτε τρεις έως τέσσερις ώρες πριν πάτε για ύπνο.
  • Σηκώστε το μαξιλάρι σας 15 εκατοστά για να μειώσετε τα συμπτώματα παλινδρόμησης ενώ κοιμάστε.

Διαβάστε περισσότερα για:

 

Στοιχεία από: healthline.com