5 λόγοι για να ξεκινήσετε σχοινάκι άμεσα

Εάν θέλετε να προσθέσετε λίγη διασκέδαση και δημιουργικότητα στις προπονήσεις σας, ένα ενδεχόμενο είναι να ξεκινήσετε σχοινάκι καθώς αποτελεί μια εξαιρετικά αποτελεσματική μορφή καρδιοαναπνευστικής άσκησης είναι οικονομικό και δεν πιάνει πολύ χώρο!

Παρακάτω θα δείτε 5 λόγους για να το εντάξετε στην προπόνησή σας
  • Καίει θερμίδες 

Ελάχιστες ασκήσεις καίνε τόσες θερμίδες όσες το σκοινάκι. Υπάρχουν 10λεπτα προγράμματα τα οποία μπορούν να εκτελεσθούν σε τρία sessions.

  • Γυμνάζει όλους τους μυς

Αυτή η άσκηση χρησιμοποιεί τους άνω, τους μέσους και του κάτω μυς του σώματός σας. Γυμνάζετε δικέφαλους και τρικέφαλους, κοιλιακούς, τετρακέφαλους, γλουτούς, γοφούς και γάμπες.

  • Αυξάνει την αντοχή και την ταχύτητα 

Το σχοινάκι βελτιώνει την ισορροπία, την ταχύτητα και την αντοχή. Επίσης συμβάλει στη βελτίωση του συντονισμού σας, λόγω του ότι είναι μια κυκλική δραστηριότητα, που σημαίνει ότι το εκτελείτε με ένα σταθερό, κανονικό ρυθμό. Ο σταθερός ρυθμός και ο ρυθμός του σχοινιού μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του συντονισμού μεταξύ των ματιών, των ποδιών και των χεριών σας.

  • Αυξάνει τους ρυθμούς της καρδιάς

Αυτή η μορφή άσκησης επιτρέπει στο σώμα σας να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά οξυγόνο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η ενδυνάμωση της καρδιάς, των πνευμόνων και του κυκλοφορικού συστήματος.

Το σχοινάκι μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής σας λειτουργίας. Αυτό συμβαίνει επειδή το σχοινί περιλαμβάνει την εκμάθηση νέων λειτουργιών. Βελτιώνει την επικοινωνία του νευρικού συστήματος μεταξύ του εγκεφάλου, των καρπών και των μυών του κάτω άκρου. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στη βελτίωση της συνολικής γνωστικής σας λειτουργίας, η οποία είναι ένα σημαντικό όφελος καθώς μεγαλώνουμε.

  • Είναι βολικό

Είναι ελαφρύ, δεν πιάνει χώρο, δε χρειάζεται να ξοδέψετε πολλά χρήματα. Υπάρχουν απλά σχοινάκια με πλαστικές λαβές αλλά και με μετρητή στροφών και χρόνου. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε!

Με πληροφορίες από acefitness.org