Όταν θέλετε να χάσετε βάρος, πιθανώς πιστεύετε ότι το να σταματήσετε να τρώτε αποτελεί την καλύτερη λύση. Όμως αυτό είναι λάθος! Δεν πρέπει να παραλείπετε κανένα γεύμα, ειδικά το πρώτο γεύμα της μέρας, το οποίο αποτελεί το σημαντικότερο.

Ισορροπημένη διατροφή με πέντε γεύματα ημερησίως 

Για να φτάσετε το ιδανικό σας βάρος, πρέπει να τρώτε τουλάχιστον 5 φορές τη μέρα ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή. Αφού το πρωινό αποτελεί το πρώτο γεύμα που δέχεται το σώμα σας μετά από πολλές ώρες ύπνου, είναι εξαιρετικά σημαντικό.

Το πρωινό γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές οι οποίες σας δίνουν την ενέργεια που χρειάζεστε για την καθημερινή σας ρουτίνα. Κατά τη διάρκεια της νύχτας τα επίπεδα του σακχάρου πέφτουν και το σώμα σας ξυπνάει άδειο και κουρασμένο.

Αν δεν τρώτε πρωινό, ο μεταβολισμός σας θα είναι αργός. Θα προστατέψει τη μόνη ενέργεια που έχετε από την προηγούμενη μέρα. Έτσι θα αποθηκεύσει και θα διατηρήσει το λίπος, με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους. Επομένως ένα καλό πρωινό διατηρεί το σώμα σας υγιές.

Πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, δίχως πολλούς υδατάνθρακες:
  • Ομελέτα με αβοκάντο και λαχανικά.
  • Πρωινό smoothie με φράουλες, βατόμουρα, γάλα και ξηρούς καρπούς.
  • Μπολ με βατόμουρα, γιαούρτι χωρίς λιπαρά και καρύδια.
  • Βραστό αβγό, αβοκάντο και ένα φλιτζάνι φράουλες ή βατόμουρα.
  • Ένα φλιτζάνι γιαούρτι με αμύγδαλα και μισό φλιτζάνι βατόμουρα.
Άλλες πηγές διατροφής που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου:
  • Οι σπόροι και οι ξηροί καρποί.
  • Τα αβοκάντο.
  • Τα λιπαρά ψάρια.
  • Το ελαιόλαδο και το σησαμέλαιο.
Πηγές πρωτεΐνης που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο πρωινό σου:

Στραγγιστό γιαούρτι

Αυτό το ξινούτσικο, κρεμώδες γιαούρτι είναι γεμάτο ασβέστιο και περιέχει πολλή πρωτεΐνη που σε κρατάει χορτάτη όλο το πρωί. Η καλύτερη επιλογή σου: απλό γιαούρτι χωρίς λιπαρά στο οποίο θα προσθέσεις κομμένα φρούτα για να γλυκάνει και να αρωματιστεί (και να πάρεις μερικές ακόμη βιταμίνες).

Βρόμη

Η βρόμη περιέχει βήτα γλουκάνη, ένα είδος φυτικών ινών που έχει φανεί πως με την τακτική κατανάλωση συμβάλει στη μείωση της χοληστερόλης. Θέλεις άλλο ένα λόγο να την καταναλώνεις; Η βρόμη είναι επίσης πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, φoλικό οξύ και κάλιο.

Σπόροι σιταριού σε νιφάδες

Μπανάνες

Ο καλύτερος τρόπος να κρατάς υπό έλεγχο τις πρωινές λιγούρες είναι μια μπανάνα με το πρωινό. Η μπανάνα, ειδικά όταν είναι ακόμη άγουρη, είναι μία από τις καλύτερες πηγές ανθεκτικού αμύλου, ενός υγιεινού υδατάνθρακα που σε κρατάει για περισσότερη ώρα χορτάτη.

Αυγά, κινόα, τόνος, και γαλοπούλα