Ασκήσεις γυμναστικής 30′ που ενδυναμώνουν την καρδιά

Άσκηση

Αν ψάχνετε για προπόνηση για όλο το σώμα σε μόλις 30 λεπτά η κυκλική προπόνηση είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς απολαμβάνετε τα οφέλη της μυϊκής ενδυνάμωσης μαζί με καρδιαγγειακή τόνωση.

Αν βαρεθήκατε τα τρέξιμο σε διάδρομο ή ελλειπτικό, η κυκλική προπόνηση μπορεί να σας δώσει την λύση, αυξάνοντας τον καρδιακό σας ρυθμό και ενισχύοντας ταυτόχρονα το μυικό σας σύστημα. Με ένα τέτοιο πρόγραμμα δε θα βαρεθείτε ποτέ να γυμνάζεστε. Οι επιλογές ασκήσεων είναι ατελείωτες. Ειδικά αν αλλάζετε συχνά τις ασκήσεις και δε θα πλήξετε ενώ παράλληλα θα δουλεύετε όλο το σώμα. Θα μετακινηθείτε γρήγορα μέσα από 6-9 σταθμούς άσκησης. Κάθε σταθμός είναι μια διαφορετική. Θα κάνετε περίπου 10-25 επαναλήψεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων περίπου σε κάθε σταθμό και στη συνέχεια να πάτε στον επόμενο σταθμό. 

Για να κρατήσετε την προπόνηση σε υψηλό επίπεδο μπορείτε να εναλλάσσετε τους σταθμούς με ασκήσεις διαφορετικών μυϊκών ομάδων, Έτσι, με το τέλος κάθε κύκλου έχετε δουλέψει τα πάντα! Η προπόνηση διαρκεί τουλάχιστον 20-30 λεπτά. Αν είστε αρχάριοι ζητήστε τη βοήθεια ενός γυμναστή για το πώς να κάνετε κάθε άσκηση σωστά, αλλά και για να σας υποδείξει τη σωστή δομή του προγράμματος.

  • 6 ασκήσεις = 1 κύκλος
  • 30″ η κάθε μία
  • 2 φορές τον ίδιο κύκλο
  • στο τέλος κάθε 2 κύκλων ξεκούραση 1′
Άσκηση 1 
Κάμψεις δικεφάλων

Άσκηση 2η 
Mountain climbers

Άσκηση 3η
Εκτελούμε σταθερό squat στον τοίχο

Άσκηση 4η
Εκτελούμε περάσματα σε box

Άσκηση 5η

Εκτελούμε σανίδα με μετατόπιση βάρους